IKEA maakt een reclame met een Mustache!
IKEA Experience the power of a bookbook
Experience the power of a bookbook, dit is de titel van de nieuwe commercial van IKEA.In de reclame wordt er gespot met Apple, IKEA die de reclame in de stijl van een iPad heeft gemaakt meld “Het is geen tablet, het is geen e-book, maar een bookbook.”. IKEA besteedt veel tijd aan alle voordelen van de papieren catalogus. Het boek heeft geen kabels, de batterij is altijd vol en het boek wordt twee keer zo groot als hij geopend wordt. Door het boek navigeren is erg simpel door met je vingers de bladzijden aan te raken en naar de zijkanten te duwen. Alles is duidelijk een hint naar de reclames rond de iPad en andere Apple-producten. Mustache Media vindt het een geweldige commercial geworden, de marketingmensen van IKEA hebben een Mustache ontwikkeld in hun nieuwe commercial! De video verspreid zich razendsnel online en is al meer dan 2 miljoen keer bekeken. Of de mensen bij Apple er ook om kunnen lachen is natuurlijk maar de vraag. Bekijk hieronder de commercial “Experience the power of a bookbook”: